ח"כ רוט: "רוצים להילחם בפיתות או בחוכמה ועוצמה?"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ רוט: "רוצים להילחם בפיתות או בחוכמה ועוצמה?"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן יו"ר הכנסת וח"כ משה רוט התראיין הבוקר בתוכנית 'מהדורת הבוקר – סוף השבוע' בהגשת איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן והתייחס לניסי המלחמה וגל ההתחזקות: "ההתעוררות האמיתית היא שברגע האמת כל אחד פונה להקב"ה. בשעת צרה ומצוקה מגלים את הנפש הפנימית".

ולענייני פוליטיקה: "מיקי לוי הרגיש צורך להתנצל בפניי על נאומו בכנסת. הוא טען שהוא לא דיבר נגדנו. תמיד השוליים ינסו לנצל את הרגע כדי לנגח בחרדים אבל מרכז הכובד זה פוליטי ולא מהותי. ולגבי ליברמן – מעשיך יקרבוך ומעשיך וירחקוך. כל הדיבורים המחויכים ולחיצות הידיים הם טובים לערב יום כיפור. בשביל להצטרף לממשלה ליברמן צריך להודיע שהוא מתחרט ומבקש סליחה, שהוא תומך בזכות החרדים לחינוך עצמאי ללא התערבות".

לדבריו: "לפעמים צריך להתפשר כי אלה החיים. אנחנו בסך הכל 12 אחוז מאזרחי ישראל ואין לנו ברירה. אף אחד לא רוצה שכספי החינוך יהיו בכספים הקואליציוניים. אבל זה חלק מהתהליך שיכול להימשך שנים. זה לא תלוי בנו".

ח"כ רוט עקץ את השר בן גביר ברקע התנגדותו להכנסת הדלק לרצועה: "השאלה היא אם אנחנו רוצים להילחם בפיתות וזעתר או בחכמה ועוצמה. צריך להחליט אם ללכת יד ביד עם האמריקאים וליהנות מתמיכתם, או שנלך נגדם. אנחנו חיים ככבשה אחת בין שבעים זאבים והחלטת הקבינט היא הדבר הנכון לעשות. אסור לנו לגרות את כל העולם. אם אנחנו רוצים את תמיכת האמריקאים אנחנו גם צריכים לתת".

האזינו



0 תגובות